Archief: FAQs

Waarom staat mijn Status LED uit / geeft mijn Status LED geen licht?

Als de Status LED niet brandt dan is het apparaat niet verbonden met het lichtnet/elektriciteitsnetwerk. (Voor meer informatie over de Status LED zie Het apparaat gebruiken.) Controleer of de adapter werkt en of de stekker correct is aangesloten aan adapter en detector. Controleer ook of het stopcontact correct stroom levert.

Waarom knippert mijn Status LED?

De Status LED knippert als het apparaat aanstaat, maar het geen verbinding heeft met het internet (Wi-Fi). Als het knipperpatroon 2 seconden uit en 1 seconden aan is, dan ligt het probleem binnen het detector-WiFi systeem. Bijvoorbeeld omdat het Wi-Fi wachtwoord niet goed is ingevuld. Als het knipperpatroon 5 seconden uit en 1 of 5 …

Waarom knippert mijn Status LED? Lees verder »

Wat moet ik doen als ik mijn Wi-Fi wachtwoord verkeerd heb ingevuld?

U kunt de detector resetten door met een pen of ander puntig voorwerp ten minste 10 seconden lang de resetknop in te drukken, deze bevindt zich aan de onderzijde van de detector (zie Algemene beschrijving). Hierna kunt u de detector opnieuw instellen, inclusief het Wi-Fi wachtwoord.

Waarom kan ik de detector niet verbinden met het Wi-Fi netwerk?

Controleer of uw Wi-Fi wel aanstaat met behulp van een ander apparaat dat is aangesloten op uw Wi-Fi netwerk. Controleer of u uw eigen Wi-Fi netwerk wachtwoord wel goed herinnert en hebt ingevuld bij het verbinden van de AeroCount fijnstofdetector met uw Wi-Fi netwerk. (Bijvoorbeeld door het netwerk te vergeten op uw computer/laptop/telefoon/tablet en deze …

Waarom kan ik de detector niet verbinden met het Wi-Fi netwerk? Lees verder »

Is de detector verbonden met het Wi-Fi netwerk?

De AeroCount fijnstofdetector is níét verbonden met de Wi-Fi als deze knippert in een ‘2-seconden uit, 1-seconde aan’ patroon (zie meer informatie over de Status LED en knipperpatronen op de instructie pagina: Het apparaat gebruiken).

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

U kunt uw bestelling traceren op de website van PostNL met behulp van het Track & Trace code dat per e-mail naar u is verzonden, na bevestiging van verzending. Klik hier om uw bestelling te traceren. 

Mijn betaling is mislukt. Hoe los ik dat op?

Bij een mislukte betaling kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail, telefoon of WhatsApp. De klantenservice zal vervolgens een nieuwe betalingslink per e-mail toesturen.

Winkelwagen